Friday 16 March 2012

Rintihan Seorang Gadis

asslamualaikum ?? mane aku hilang sebelum ni , busy dgn belajar lah sayangg . soryy sume sehat ?
ok , ramai yang jadi novelist and ada yang mencuba untuk menjadi novelist . so aku rasa mcm bestt je kn ... tapi malas lah nak korek idea malam2 ni hahaha . esok2 bile free .

sunyii nyeee :) tetap tersenyum dan riang di hati :) ( hachummm ) rindukan seseorang lah pulak . dia dah habis kerja ke belum ea ??? dia nak jumpe aku ??? waduhh malu nya hahhaa . mesti mak aku tak bg , keluar dgn kwn2 pun mak aku tak bg ni dgn die plak .

tadi aku mesej dgn kwn lame ( pngkt abg ) tp ber aku kau gak , malas aa nk pgl abg haha kire kawan jelaa .. rindu kot kat die , dulu selalu bergurau . ingat kan dea tak pakai lagi num tu . ishhh ishh . huhhh . bosannn la korgg ! aku out dulu byeee .

No comments: