Monday, 23 January 2012

selamatPAGII !

haha awal kn eyra update blog , sbenarnye tujuan bukak lappy ni nak buat keje skolah , tp engad lak kat blogKESAYANGAN kiukks saje , rase terliur nak bukak , sebab cntik sgt ( puji sendiri kembang sendiri ) hahaha .

pagi2 tadi lgi eyra kejutkn buadak2 SINCLAIR , rajin tak ? pdahal ngaku jela yg sendiri busangg -..- .

tiap kali eyra type msg mesty ad muke lovely ni tuk org yg membace sms -..- muke blurr je kn , suke betol buat cmtu , tak buat cmtu buat cmni :) :( tu jelaa smiles yg besttt dlm sms .

kalau buat smiles tah ape2 an , serabut gilerrr ! .
now eyra aktif di 109/@15 , dgn nick raraBUNBUN :) budakastro kateknnn , kuikks -..-

for ADIKKSAYAPGEDIKK tu , awat hang sedihh haha ? jgn wat rara terjatuh cinta ame lu hahahhaa . bluwekkk -..- takkan kud , hope2lah tidaa yeee .

ok lah thts all , nk sambung balek chatting diGOMOFM , NONSTOP MUSIC JUST FOR U , MUMUWAHHH !

darrrrrrr~

No comments: